2006年8月2日 星期三

801的晚餐

由於老公話我用西式煮法比中式煮法了得,我決定增加我中式煮法既餸菜,好讓我變得更全面

星期二晚煮了兩味中式新餸

鎮江焗糖醋骨(我覺得很成功,醬汁也是自己調的,不是現成的啊...一字排炆得夠淋夠入味...我還後悔不買多些一字排呢

)

榨菜炒牛肉(這味我覺得就一般,一來我不愛吃榨菜,二來我覺得牛肉炒得老了點...不過老公說沒有問題,也就當合格吧!)



4 則留言:

  1. 你真係好掂呀~ 你做c9, 我做c9... 我就咩都唔識~

    回覆刪除
  2. yan,妳真是位賢妻,佩服佩服

    回覆刪除

  3. 魚露 :傻啦,呢d野你肯做一定會識既...難得你唔使做有老公代勞咪幾好
      JK :唔好讚我啦,除左煮野食同洗碗之外,其他家務都係老公包辦架(e.g.洗衫乾衣熨衫吸塵洗厠所),所以我其實一d都唔係賢妻
     

    回覆刪除
  4. 唔該晒~ 下星期試下先~

    回覆刪除