2006年8月31日 星期四

脫智慧齒 ~ 完結篇

時間飛逝,今日又係見牙醫既日子啦....

牙醫都事先聲明今次應該比上次痛...噢!驚驚呀

今次打既麻醉針好似比上次多好多喎...手術其間我略略感受到牙醫界開牙肉個一下,好多儀器既"吱吱"聲令我就算感覺唔到痛楚,心理上都覺得好似好痛咁~~經過20分鐘既努力,牙醫話已經成功脫左打橫生既智慧齒啦...牙醫仲讚我好叻無叫痛(我覺得自己好似小朋友睇醫生咁...哈哈),之後就要脫最後一隻啦,雖然呢隻生得好正常,不過比打橫生個隻痛d喎....我諗係因為無落重麻醉藥,我完全感覺到牙醫個種力的表現~~唔知點解我竟然流眼淚(其實又未至於痛到流眼淚個種,真奇怪)

之後姑娘問我要唔要番隻牙,我照例話要...點知牙醫話隻牙切開左唔完整架啦,叫我唔好要...咁唔要就唔要啦,不過我都睇過佢一眼...原來係要切左個牙冠再脫牙腳架,唔怪之得d"吱吱"聲持續咁耐啦

下星期仲要去拆線先叫大功告成...今次牙醫叫我食既藥比上次仲要多,除左上次既消炎藥之外,仲開左粒超強勁既止痛藥比我,話有效24小時,如果其間都仲覺得痛,仲有幾粒藥可以加強藥力架...搞到我好驚麻醉藥力消散之後個種痛添,唔知我頂唔頂得住呢

老公番到黎見到我仲話我塊面腫左...死啦,點解我先前唔覺既...好驚呀


2 則留言: