2006年8月13日 星期日

按摩

星期三晚老公大學畢業後第6年番去O'camp食宵夜,真係佩服佢可以咁耐仲番去玩得咁開心

我番左3年之後已經無再番啦...難得老公有節目,於是我決定book時間做按摩紓援一下疲勞

年頭時試做左呢間按摩感覺不俗,結果少少地用左千八蚊左右既價錢買左20格,每一格可以做30分鐘按摩,當然每次我都會book一粒鐘既...不過,我都好懶,隔成2個月先按一次(連埋今次先用左4格)...好奇怪,係香港既按摩效果同去泰國個d係唔同既..

係香港,按緊既時候唔係太enjoy,因為都有幾痛...按完之後會感覺到全身手軟腳軟,好似將骨子裡既疲勞釋放左出黎咁...夜晚會睡得特別香甜...但呢種手軟腳軟係會持續幾日...(香港既按摩師個個都話我超級疲勞,筋骨好緊,講到好恐怖咁呢)

係泰國則相反,按緊既時候好enjoy,唔痛之餘仲好舒服,好易zzz著添...按完之後會感覺到refresh既效果...不過好快就回復正常...

其實,我都唔知邊種既效果係好d呢


2 則留言:

  1. Yan 我之前去做fancial既時候,個美容師都有幫我接肩頸位,但係次次按完之後都好次俾佢打完一身咁,好鬼死痛 ,佢地又係話我啲筋好緊喎,所以我想去做瑜珈鬆吓啲筋骨囉。

    回覆刪除
  2. 我以前去做facial時都有肩頸按摩架,不過同做全身按摩感覺差好遠架...其實我懷疑按摩師對個個客都係咁講野架啦,唔係點可以叫你多d上去做按摩喎 我覺得做瑜珈反而係修線條多d,放鬆心情多過放鬆筋骨!

    回覆刪除