2006年8月24日 星期四

824的晚餐


今日下畫要去會展set攤位,因為聽日就係一連4日既電腦節開幕,我搞個計畫都有個擋口,星期一我仲要有個講座環節要做添...唉,都唔知有無人會聽我講廢話,最好唔好問我問題,問著電腦問題就大煲啦,因為我一定唔識答都似....如果各位好友想去行電腦節,可以嘗試打俾我,睇下我帶唔帶到你入去呀(因為我唔係日日on duty架)

講番今晚餐飯,就係因為set up遲左,搞到我成8點先番到屋企...見雪櫃有塊雞脾扒,所以就整

芝士焗椰汁雞意粉:好好味呀,老公都話有水準,不過佢話多d汁就更好,梗係啦,佢係一個椰汁怪...至於我個人就認為今次整得好creamy,每條意粉都包住d醬汁(正),不過一滴汁都無滴...係好似乾左少少,可以加番d汁既


6 則留言:

  1. 真係好老婆,咁夜返屋企都煮晚餐 題外話,想問電腦節有冇平laptop買?我同老公想買部平平地o既laptop。

    回覆刪除
  2. 好正喎..........,最衰我屋企冇焗爐啦,唔係我都想學煮呀!!

    回覆刪除
  3. 真的好正呀, 今日本來都想煮飯的, 點知老公一句沒有胃口, 又係吃noodle, 慘 !!

    回覆刪除
  4. jk:應該會比出面平少少架,咁當然等最後一日先去掃貨最著數...我聽日幫你巡視下(有咩要求呀 ) thy:焗爐其實幾有用,我好鐘意焗野食架....考慮買番個啦 翡安娜:唔使失望喎,大把日子有你大顯身手啦...唔使煮咪休息下lor

    回覆刪除
  5. 我無乜特別要求,因為部機主要係用o黎比我o係屋企上網 不過我想有DVD writer(因為屋企部desktop無) 同埋14吋mon(九成都唔會攞出街用,所以想個mon大些少,睇得舒服o的) budget係八千蚊以下(平o的仲好!) 妳有時間就幫我睇睇啦!thank you

    回覆刪除
  6. JK:我諗8千蚊budget一定會買架啦...我見有d都係3999,不過就係d輕巧型既 至於要DVD writer就應該無啦(我都未仔細行過呀),我聽日會當值喎(至3點幾),黎就call我啦

    回覆刪除