2006年8月27日 星期日

827的晚餐 ~ 家常豆腐


諗住今日可以休息啦,點知老公去完教堂番黎話帶佢去電腦節行下喎~~

咁我咪即係無得休息,去足四日...仲要空手而回,無他既,雖然價錢真係幾抵,不過買黎又無用,所以齋行lor....

出發之前,我一早已經煲落老火湯:椰子沙參玉竹紅蘿蔔湯...好耐無湯水落肚lu,清潤滋味~~

另外三味餸分別係梅菜蒸肉餅、茄汁肉醬炒蛋同埋家常豆腐

家常豆腐係我既新增食品,煮煮下,老公見到話好似麻婆豆腐,我話如果你想食我就加XO醬落去,於是我就加左D啦,雖然就無麻婆豆腐咁辣,不過我覺得好好味呀,豆腐好滑,加埋D汁撈飯食簡直一流(本來我對呢味餸無特別期望,點知咁驚喜)...可能因為我鐘意食豆腐啦

 


沒有留言:

張貼留言