2006年8月19日 星期六

一場虛驚


話說我上一次來經的日子已是5月中,數一數也事隔3個月了...

其實在6月尾時因應老公的要求,我已經自行驗了一次,不過沒有顯示我有懷孕跡象...而且我自覺也不是這回事...唯一可以聯想的只是體重不斷上升罷了...雖然很久以前(中學時)我也曾試過這種情況,但結婚後還是首次,7月尾再驗一次也沒有問題...為求安心,只好去看婦科醫生,依著另一位靚太的介紹,我人生中第一次預約了去看婦科醫生...是次經驗也真的很搞笑

我當然拖老公陪我一起去看,一入診所,放眼望去盡是孕婦,好不熱鬧的情況...去了登記後,姑娘叫我去磅重,我告之重量後她就問我這是產前的磅數嗎?我唯有答她:我也不知道,我是來驗的!跟著她又問我最後一次經期的日子,我告之後她又跟我說這是懷孕吧,我沒好氣的答好:我就是不知道所以來看醫生的!再量血壓後便去看醫生了...

向醫生說明了因由後,醫生說要去照一照子宮的情況(我未試過照當然有點不知所措)...照前姑娘著我除下衣服,我問到要除下所有衣服嗎?姑娘回應我一聲是,那我便除下眼鏡先,那知姑娘也笑了並向我說不用,只是下半身就行了(噢,不是很瘀嗎....)

跟著趟在床上向上望便是電視畫面,可見到自己的子宮和卵巢情況(感覺有點奇妙),我終於知道是怎樣照bb的了...雖然今次我是什麼也沒有...醫生為求更準確,也用上什麼子宮鏡...結果當然沒有懷孕,是荷爾蒙失調罷了...醫生說我至今沒有排卵,所以也就沒有來經了...他開了通經丸給我,大約2星期後應會回復正常,否則就要再來了解原因了

我告訴老公不用擔心,他似乎有一剎那的失望...接著便取笑我連卵子也跟我一樣懶惰,不肯排卵呢...它們停工害我花了$460大元呢


8 則留言:

  1. yan, 5月來經後至今未有,的確可疑嘛!!!仲要肥左喎!!!!!仔細檢查清楚,安心好多!!!!就算有左都係喜事,唔需要虛驚啦!!!! 你就幾個月都未有,我就唔知攪乜唔夠一個月黎2次仲痛到死去活來。 做女人好煩!!!!

    回覆刪除
  2. Yan 其實你自己有冇心理準備依家有BB呢??我有啲朋友努力咗半年都未能有BB,但係身體並冇任何問題,佢地都好失望,不過世事往往都係咁樣,越追求就越難得到。不過點解你到依定先去睇醫生既??你要多留意自己身體狀況呀!!

    回覆刪除
  3. 其實妳係唔係ready想生bb呢 睇妳個blog,老公同妳都好似無乜做預防措施喎... ...

    回覆刪除
  4. sharon,thy,JK: 其實我同老公都真係無咩所謂既,因為我都驚到想有既時候唔一定會中到,所以就算宜家有我都唔會抗拒...況且我老公又鐘意小朋友,佢又係天主教徒,所以都係順其自然...初頭都有避既,不過後來已經無啦,我只係考慮放唔放到有薪產假咋 thy:因為我以前都試過幾個月都無黎,所以其實唔係太驚,自己驗左2次都無野,自己又feel唔到有事,所以都無諗住去睇醫生,唔係老公成日依依俄俄,我其實都唔會去睇婦科架...所以今次咁大鄉里lor

    回覆刪除
  5. 阿yan 我同你的情況都好像的, 成日都好耐先來一次,但係有時又好準wor, 完全沒有心理準備的, 我有看過醫生, 醫生又說沒有事. 好像今個月我都好像等左好耐, 都沒有, 不過我連一點感覺都沒有. 你可否說給我聽你個醫生的地址, 我都想去看看. 雖然知道應該沒有的.

    回覆刪除
  6. YAN, 我仲諗住恭喜你潻~  點知...  不過個醫生收甘貴既? 係米有野驗過呀? SHARON, 我有段時間都1個月來2次, 去睇婦科... 醫生話係排卵中期出血喎~ 簡單D... 米又係D荷爾蒙失調~

    回覆刪除
  7. 魚露:診金本來係$380架,不過因為開左藥俾我收多$30,另外又驗左尿,所以俾多$50呀 翡安娜:我去左美麗華商場18樓1810室既翹康醫務中心睇,中心有好多婦科醫生架...我都只係問姑娘邊個最快有期就book左,電話係27221712,開10點喎!

    回覆刪除
  8. yan, 今日先有時間入來睇, 原來係荷爾蒙失調~ 你唔知點check, 可以果晚問左我地先嘛~

    回覆刪除