2006年8月30日 星期三

溫馨接送

今日放工上船時,老公打黎話佢已經番左屋企,咁我話我都番緊黎啦,叫佢等下....

我落左船之後去左海港城一間做緊半價既廚具店行左一陣(不過都係無買野),之後去左百佳睇下有咩餸買黎整今晚既晚餐....行下行下又買左成一百蚊野,俾錢既時候,老公打黎問點解咁耐都未番

我話去左百佳買餸俾緊錢,宜家番黎架啦~~佢問我d野重唔重,要唔要出黎幫我拎,我話唔使啦(其實都係少少重,用不著要老公特登出黎接我)

咁我行下行下....行到屋企附近既隧道時,抬頭一望,迎面就見到老公向我呢邊走...個傻佬竟然等得太心急,忍唔住落街接我喎...係個剎那,我個心都覺得幾甜架

跟住我問老公點解落黎接我,佢話驚我拎野太重,番到屋企會哦佢我拎得太辛苦喎


1 則留言: