2006年8月15日 星期二

814的晚餐 ~ 香茅雞翼


香茅雞翼首次登場,香氣四溢

由於唔想用太多油煎,我選擇了用焗的方法,雖然煎的話相信會香口些....不過焗的效果也不俗!

香茅的氣味完全散發,只是味道還略嫌不足...相信是我下得太少香茅粉所致,因此不夠惹味,下次要加多些香茅粉...不過老公和我今次還是吃得津津有味


7 則留言:

  1. yummy 我昨晚原本想買沙薑粉整雞翼,點知老公話佢唔鍾意沙薑粉o既味,叫我唔好買 等我今晚問吓佢煮香茅雞翼好唔好先

    回覆刪除
  2. 係呀,你都整下啦,除左香茅粉,我都買左一枝枝既香茅一齊醃架,佢主要就係出香味多d

    回覆刪除
  3. 我想問你d 香矛粉係那兒買的,  因為我都想make 俾我老公吃呀 !!

    回覆刪除

  4. 翡安娜
    我都係係超市買架咋

    回覆刪除
  5. 昨晚問了老公,佢話佢鐘意食香茅雞翼 咁一枝枝的香茅在哪兒買?

    回覆刪除
  6. JK:一枝枝既香茅我都係係超市買架,不過唔係時時有,我個日咁o岩見到有就買左黎整雞翼勒...如果係街市,應該要去賣泰國雜貨既舖頭買....d香茅要好似蒜頭咁拍扁佢,然後切段先出到香味架

    回覆刪除
  7. 唔記得講,除左香茅粉,我都有落其他調味醃雞翼架(因為個食譜係咁教呢 )

    回覆刪除