2006年8月19日 星期六

819的晚餐 ~ 豬潤湯 + 金粟芝士釀雞翼

老公陪我睇完醫生就去左超市入貨,問佢想買咩餸,佢竟然答我今晚想食炒公仔麪

咁我就自己執d餸諗下煮咩好...回到家時我再三認真的問老公是否真的想吃炒公仔麪

老公非常認真的答我是的...他還問我為何問他那麼多次...於是今晚的晚餐我煲了

豬潤湯:幾好味,不錯不錯,簡單又易煲

金粟芝士釀雞翼配炒公仔麪:金粟芝士釀雞翼也就是pizzahut那款釀雞翼,今次是我首次嘗試,先要將雞翼去骨...花了我不少時間呢,再釀入芝士及經牛油炒過的粟米用牙簽封口拿往焗爐焗...雖然面頭有少許焗焦了,但無損其味道,老公說像極pizzahut的釀雞翼呢,他很喜愛那濃濃的芝士




2 則留言:

  1. 你又有新嘗試喇....,你真係一個好老婆喇!

    回覆刪除
  2. thy:你都好多嘗試呀...我都係唔想食黎食去個幾味,所以諗多d新野整lor...特別係我宜家仲有呢個動力就要試多d啦,唔係我驚遲d食老本唔願整就唔好啦

    回覆刪除