2006年4月6日 星期四

405的晚餐


星期三既清明節假期感覺很悠閒

因為我們都不用去拜山

懶懶嫻的過了一個上午,老公收到個朋友電話問得唔得閒

於是我地就同個朋友會合行左陣街

然後再上吳家慢慢傾

為左唔好係老公朋友面前失禮

我整左4餸1湯既晚餐

蒜茸炒白菜仔配豆干

(因為時時都就咁蒜茸炒好似好悶,我就加d豆干一齊炒,老公都話幾好食

)

黑椒煎雞扒

(都話我最鐘意煎雞扒,醃唔同味道就當一味新餸,幾好)

香菇腐皮卷

(今次無咩時間自己包,所以買左d現成包好既番黎自己煎...我再用甜豉油去煎,老公話食落甜甜地好味道)

家常炒蛋

(本來諗住買叉燒一齊炒,不過買餸既時間燒臘舖已經收左,咁唯有齋炒蛋啦,不過為左唔好咁單調,我就加左d黑椒係面,賣相即時靚左好多)

蛋花粟米湯

(都係用罐頭既栗米茸再自己加d調味同落d雞蛋,咁就好味好多)

哈哈,今餐梗係得到老公同客人既欣賞啦,客人係美國回HK得自己一人,日日出去食快餐,因此佢當然覺得我呢d家常便飯好正啦

至於老公,佢娶左個賢妻,出得廳堂,入得廚房,幾有面子呢,梗係大讚我既表現啦,而且今餐都係用左五十幾蚊,超值呀(唔好忘記我仲留左2個飯盒明天番工食lunch架)


沒有留言:

張貼留言