2006年4月12日 星期三

好味道 ~ 蜜月之旅 - 曼谷(Part IV)

今晚既晚餐我搵左間高級正宗泰國菜餐廳同老公牚台腳,呢間餐廳位於商業區,周邊有好多領使館同商務酒店,不過就唔係鐵路沿線,所以夜間比較靜,我地都搵左一陣先搵到,仲要前舖係佢既快餐部,穿過花園仔,後面先係餐廳,初時仲以為搵錯左,點解變左食快餐

唔知係咪真係好高級,一入門口只見得一台客,仲要係講廣東話,而且佢地已經埋單走人,得番我地2個,好似包左間餐廳咁,環境好舒服,待應服務仲好pro添,主動話同我地映相,唔知佢地係咪無客人太悶呢



我地試左好多野(見下圖),不過唔係太記得d菜名,只係記得d野食真係好有水準,好好味

椰子雞湯(唔係冬蔭功既辣,反而有種清新既味道)

咖哩羊腩煲(d肉炆得好淋好入味)

炒飯(用左糙米同埋有d腰果呀咁,好爽口架,幾得意)

椰子雪芭(估唔到呢個雪芭好味,超級清甜又唔會有雪糕個種heavy既感覺,真係意料之外,為呢餐晚劃上左個完美既句號)

係我地食到尾聲既時間,終於有一批外國遊客入黎食野啦,真係3台人都好似包場食野咁,我地食左咁多野,超飽,埋單都係二百幾蚊港幣,oh,咁好service既高級餐廳食得咁豐富都係呢個價錢,真係物超所值,我老公簡直愛上左曼谷呀!!



沒有留言:

張貼留言