2006年4月7日 星期五

希臘蜜月之旅 - Santorini (Part V)



不過係我地嘆緊希臘沙律既時候,老公覺得個位好晒,晒到佢對眼都開唔到,因此我地就埋單行去高d既地方睇日落,呢到既日落好出名架,周圍既大街小巷都擠滿左等睇日落景色既男女,個感覺都幾特別架
係等待既期間,我地影左我地係日落映襯之下既剪影,係咪好浪漫呢


噢,愛琴海既日落真係好迷人呀

個日落真係好正,真係漫天都被夕陽染得通紅,令所有人都好陶醉,舉機拍攝當然唔少得啦...就連我地用數碼相機映出黎既質數都好似postcard咁掂

之所以想去希臘度蜜月,就係因為呢份浪漫既感覺,四週都係新婚既情侶,面對如此美景,怎不令人醉倒呢
真係此生無憾....好似誇張左少少添

 

 


沒有留言:

張貼留言