2006年4月18日 星期二

Miffy喚發童真

嘩,我雖然唔算係一個超級miffy迷,之不過我都幾鐘意miffy架,起碼我有miffy毛公仔同miffy冷氣被,都算係fans黎既,知道佢有個50週年展覽,就算遠在將軍澳既東港城,都要老公陪我去睇下


呢日係easter最後既一日假期,之前日日都有節目,好忙,今日終於有時間得番我地2公婆2人世界,出發去睇miffy好開心,雖然個展覽好細,不過我都好開心啦,映左d相,之後仲可以同一眾真人扮演既miffy & friends映相,勁開心



真人扮演既miffy & friends極受歡迎,真係要同d小朋友爭位先映到相架,搞到我都有d唔好意思,不過無辦法啦,d小朋友貼實唔肯走,我又點可以太禮讓呢.....搞到我好似個大細佬咁....haha,都好耐無咁低能啦,well,係童真先o岩





沒有留言:

張貼留言