2006年4月10日 星期一

407及409的晚餐


星期五收工之後去左買餸,唔知係咪聽日放假既關係,買多左份量喎,有

椒絲腐乳炒通菜

(次次都係蒜茸炒,見有通菜賣就整下呢個我好鐘意食既腐乳炒通菜,當然d椒絲腐乳醬汁就係買d調好左既)

蜜汁煎雞扒

(其實煎雞扒真係好合d煮飯初哥,就連油都唔使落都煎得好靚,因為d雞皮係會自然流出好多油架,我老公d同事見到佢飯盒內既雞扒話整得好靚,仲問係唔係焗架,我老公話係煎既,佢地就話你老婆(即係我)煎得好有心機,其實我係就咁放落鑊就唔理佢架啦

)

叉燒炒蛋

(我d炒蛋技術愈黎愈好,愈炒愈滑,真係熟能生巧

)

生炒骨

(呢個就係現成買黎加餸既,要我整既話我仲未試過,不過我覺得唔係太好食,下次都係唔買,試下自己整先得)

呢餐食到我地兩個反肚,仲淨左唔少餸...下次都係唔好整咁多啦


唔知係咪星期五煮得太多,搞到我星期日都唔知煮咩好,結果我就簡單地整左個

黑椒炒意粉

加上少少餸伴下個意粉,就係

瑞士雞翼

炸雞寶

煎荷包蛋

最後上多個罐頭雜菜湯,哈哈,幾似去左茶餐廳叫個餐食咁


沒有留言:

張貼留言