2006年4月7日 星期五

希臘蜜月之旅 - Santorini (Part I)

經過幾個鐘既船程(我地成8點幾就上船架啦),架船終於都迫岸啦,大家睇到架船(叫Blue Ferry)係幾咁大架啦!

一出碼頭就見好多酒店既營業員拉客,好彩我地個package已經訂好左,我地反而係搵接我地既人係邊到,終於都搵到啦,就去酒店放低行李先


感覺上聖島比米島大好多,而且佢係一個建於懸崖既市鎮,一路上見到既地方好沙漠feel...最後到左酒店勒,呢間酒店唔似米島個種民宿feel,反而有番大酒店既感覺,咁當然就無左個種溫情既feel啦.

呢張就係我住個間酒店既夜景啦,我地間房都係望住泳池既,不過離市中心就遠左少少,行既話都要成半個鐘先到市中心架

 


1 則留言: