2006年4月7日 星期五

希臘蜜月之旅 - Santorini (Part VI)

其實聖島既市中心係叫fira,即係我成日話去搭巴士既地方,而另一個細d既市中心就叫Oia,Oia就係睇日落既地方(所以係聖島最西既地方),如果你留係fira係睇唔到日落架,不過去Oia既巴士就要去fira搭勒

呢2幅就係Oia既景色啦,呢度好多Villa架,不過比較貴,如果真係夠budget既話應該book番晚住下,不過要去搵你book個間villa都幾辛苦架,因為呢到係無車入到,巴士只會停係Oia既入口,入面d路只係俾人行架咋

我走個時見到幾個遊客好辛苦咁拎住d行李行,我老公話雖然好想係度住番晚,不過要搬行李既話都真係好甘喎

呢呢,大家見唔見到最頂個度個風車呀?我地就係係呢度睇日落架啦!!有無印象呢?



1 則留言:

  1. 睇見你哋影啲结緍相,同去旅行啲相好靚喎o真係好想再同老公去第2次渡蜜月呀~ =)

    回覆刪除