2006年4月18日 星期二

細細妹之家

細細妹同佢個bf係西環租左個單位同居

我呢個細妹一向d行為都係比較突出既

我地一家人都無人覺得意外,佢咁大個人,我地亦唔會反對佢咁做(況且佢都唔係第一次自己出去住)

咁佢新居d傢私終於都到左d,復活節第3日就約定上去坐下

我除左拎個新既多功能printer賀下佢之外,仲親手整左個檸檬芝士凍餅俾屋企人食,

話晒佢地都未試過我既手勢,當然佢地唔會好似d朋友咁讚不絕口,

之不過佢地都話ok,咁ok其實即係唔錯架啦(佢地好嘴饞架)

之後3姊妹同媽咪打麻雀,要打$喎,好彩我最後都賺左$10,都係多謝老公同我係最尾一舖食左舖大牌咋


沒有留言:

張貼留言