2006年4月25日 星期二

八月花

上個星期為左個會而趕工,

個會終於都開完,之不過都要應酬一齊去食lunch,

我以前唔明咩叫背脊骨落,不過我宜家feel到少少啦

其實開會既人個個都好友善既,之不過一link埋工作上就梗係會有d問題架啦

當然各人有各人既見解,我呢d小薯當然只得陪笑的份兒

開會既人咁有體面,食lunch既地方當然都係高檔野啦

去左又一城一間叫八月花既食肆,裝修絕對係好新派個隻

食物賣相十分精緻,味道亦算唔錯,不過我相信價錢一定好貴

照計唔係工作既關係,我一定無緣入黎一試,因為我一定唔捨得去食咁high class既野

況且又一城我真係好少去行,更加唔會考慮去食入面個d食肆啦


沒有留言:

張貼留言