2006年4月8日 星期六

希臘蜜月之旅 - Santorini (Part XI)

游完水想有d活力d既活動,於是決定去騎爐仔,你知啦,聖島內好多地方車係入唔度架麻,下下靠行都唔掂架,所以爐仔就成為左佢地既幫手勒,當然俾游客騎都係一個好好既收入啦

因為之前agent告誡過騎爐仔上山比落山安全,所以我地就去左坐cable car落山,嘩,2個人成7蚊歐元(約$63港幣),好貴呀

,因為坐左唔夠2分鐘就已經坐完,好似好唔抵咁

落到山腳,呢度其實係個舊既小碼頭,有興趣可以坐船去睇附近既一個火山口,不過我同老公都無咩興趣,散左一陣步就去騎爐仔上山啦

相中帶帽既就係爐伕啦,佢一個人睇3隻,我同老公一人一隻,另外個隻係個日本人騎既...你睇下我手上仲拎住個銀包未擺番好,因為阿爐伕未找$(2隻用左7蚊歐元,同坐cable car一樣價錢),點知我隻爐仔已經開始行啦,嚇得我即刻扶番住個把手,真係俾佢嚇死呀!呢條爐仔路係懸崖邊一個之字型既樓梯路,d爐仔原來係鐘意行外檔(即係近懸崖個邊),你知啦,坐左上去高左咁多又行得咁邊,一個唔覺意真係有會跌落懸崖既感覺,所以都幾驚架

仲要呢3隻爐好鐘意爭行第1隻架喎,如果墮後左就不斷搵位扒頭,如果領先就會不斷阻住下一隻,好搞笑

但係呢條爐仔路好臭架呢,因為成地都係佢地d便便
我隻爐墮後既其間,我望住前面隻爐一路行一路便便呀,oh,好核突呢
而我老公個隻行行下唔行喎,原來佢係度尿尿,真係搞笑...總之成個騎程都好刺激,好好玩呀


沒有留言:

張貼留言