2006年4月7日 星期五

希臘蜜月之旅 - Mykonos (Part VII)

等我講下米島既名勝啦,其實米島最出名既都係"風車",呢5個風車就係米島既地標勒

如果迷路既話,只要搵到呢個地標就唔使擔心



下面幅相既建築物我都唔記得叫咩啦,不過好多Postcard都一定會搵到佢既蹤影

好勒,係米島嘆左幾日,係時候起程去另一個小島 - Santorini聖淘維尼島,走之前我同老公搵左酒店既家人映相,相中既BB好得意,好靚女架,仲係藍眼睛呢....另外手指指個位唔係BB既婆婆就係麻麻,佢好親切架

揸機個人就係BB既媽媽,好標緻架,又係靚女一名呢

去聖島一定要坐船既,因為內陸機係唔會由小島飛去另一個小島架,所以想快都唔得!架船好鬼大架,而且有好多層架,地下就係大家擺行李既地方,要自己記住放左係邊,因為我諗架船都應該有成千人坐,地下個層基本上好似一個行李海咁誇張呀!


船上面都有d餐廳,我地見到有間快餐店Goody's,決定今日既lunch係咁易買個餐食就算,相中既餐都要成4蚊歐元(約36港幣),我覺得都幾貴

....不過味道都OK!係希臘"麥當當"反而唔係好見到咋喎


2 則留言:

  1. wow .......個view 好pretty 呀 !     個餐好似好夠份量喎!

    回覆刪除
  2.  香港咁細乜都逼逼逼....去到第二度...一定會好大反應...因為香港實在太唔掂了

    回覆刪除