2006年4月6日 星期四

希臘蜜月之旅 - Mykonos (Part II)


呢個就係我地係米島既小陽台啦

地下最邊既(相片既右邊)就係我地間房既陽台,間酒店得2層高架咋...其實希臘d小島係無高樓大廈架!

呢個就係我地食早餐既地方勒,坐係度食個feel真係好relax架!

呢個係希臘式既早餐,係呢家希臘人親手整架,都幾好味架,特別係d芝士

你睇下我食早餐時個樣真係好開心架,將之前既阻滯都忘記晒啦


3 則留言:

  1. 想問一問..米島 係邊度...我望落去都幾靚..~~~ 好ENJOY~~好RELAX~~~

    回覆刪除
  2. yoyo 你好,米島(Mykonos)其實係地中海群島其中之一,可以當係希臘既離島. 風景真係好靚架,絕對值得一去

    回覆刪除
  3. 努力望緊你的網誌~~ 每處都好靚...所以我個blog 都開始寫返我去澳洲的每一處地方~ ^^ 奸巴爹 希臘~~像是一個神畫國家

    回覆刪除