2006年4月18日 星期二

好味道 ~ 蜜月之旅 - 曼谷(Part VII)

好啦,話咁快呢2日1夜既stay behind又係尾升既時候,由於琴日晨早7點到左曼谷就直踩到夜晚12點幾,加上之前個程機,一番到酒店張床就好快zzzz左啦,仲係好熟睡個隻添喎

由於諗住個pool size早餐至到11點先完,所以無特別set morning call,點知就出事啦,我地真係唔知醒呀!!!!!!!!!!!!!!!!就係11點先醒,激死我啦
,我期待既pool size breadfast,就係因為佢我先俾成千蚊book呢間hotel架,宜家無得食咁點得架,oh,好慘呀,蝕左呀.....好唔開心呀,不過都無辦法啦,鬼叫自己唔知醒咩,咁唯有食番餐好d既lunch做補償啦,但係唔想係酒店食,因為太心痛啦,於是行左去酒店附近既一間意大利餐廳食.....

餡餅同意粉都唔錯,我地食野期間見到台鬼佬係度玩d waiter,蝦人地英文唔好,又呢樣又個樣,真係好衰呀,不過我地又幫唔到d watier,無計啦.....

就咁呢個蜜月之旅就正式結束啦,番HK,番工啦,唔知幾時我同老公又再去旅行呢?


2 則留言: