2006年4月18日 星期二

復活節大食會

今個easter,雖然我同老公放早一日,不過我地呢一日已經要為414既easter party而準備,真係唔好講笑,呢個大食會我要準備12人既份量,有男有女,要佢地食得飽都唔係一件易事...

我早於12號晚已經整定碟醉雞翼,13號就去買材料,呢晚就整左雞絲粉皮(第一次整架咋),唔知係咪切辣椒既關係,我隻手竟然辣親呀,要不斷拎d凍野係手先解到辣呀!於是呢晚就唔可以再整其他野啦,唯有聽朝一早起身再準備啦....14號我一早9點就起身去廚房整蛋糕先.....

今次gathering係老公d fd黎既,有2個人生日,我就整左2個cake,分別係豆腐凍餅同埋芝麻凍餅,2個都係新嘗試...

炸魚手指同薯餅就係現成啦,最後先炸...

呢個係我新食品芝士焗茄醬千層面,d茄醬係我親自整架,唔錯呢,由於係第一次整,我唔知d千層面係唔使放水煮既,結果浪費左10大片,好彩仲有半盒可以黎過......呢樣係大家食得最快既一味

呢個芝士焗菠菜寬面再接再厲,今次改良左,好味左好多呢....

凱撒沙律,老公負責既唯一個菜式

瑞士雞翼已經係永無失手既菜式啦

醉雞翼今次早2日整,好入味呢

雞絲粉皮,我就覺得麻麻地,不過都清晒喎

呢個蒸飯有人話似荷葉飯喎,真係誇獎啦

呢個派對真係我既煮食紀錄,一手一腳,基本上係全部home made既,我都覺得自己好勁,不過真係要整成2日2夜真係好辛苦下,好在味道都唔錯,起碼大家都食得好開心,算係無白費我既心機


 


1 則留言: