2006年4月2日 星期日

Farewell

公司有同事last day,呢位同事我好敬仰

佢雖然係雙眼失明,不過依然能夠位列經理級,而且仲要有十大傑青既名銜

今次離職係轉去另一機構既更高職位,可喜可賀

認識呢位同事令我對失明人士既認識加深左

同埋感受到個份堅毅

祝願呢位同事前程似錦!


1 則留言:

  1. 你好, 我們用的方法非常簡單, 就是用天然營養減低您的卡路里Input, 同時間加強消耗卡路里, 先將你身體的毒素排走,令細胞更新,咁就可以控制到體重架啦 ! ( 因為係草本成份所以不用怕有副作用 ) 這產品是在美國製造, 已經有25年歷史, 同埋全世界有61個國家都有得賣........我個fd半個月減了8磅......真的很見效.....就連最難減的下身...也可以減到!! 皮膚不會變乾,反而越來越靚,不會頭暈,心跳加速,手震,絕無副作用! 如果您的認真想減肥, 我可以送個免費脂肪測試比您, 咁我就可以知道您實際要減幾多磅呀嘛 .可以講下你幾磅嗎??想減幾多同幾耐呀?? 唔想再肥?我地一定幫到你!! P.S...有個一星期減5磅的plan...想減肥,又對產品沒有信心,可以試下先 crystal 如有不便之處,敬請原諒

    回覆刪除