2006年4月12日 星期三

蜜月之旅 - 曼谷(Part II)


咁早d舖頭都未開,於是諗住去酒店附近做spa,係酒店做既價錢畢竟係貴左d,不過我已經搵左胡慧沖既推介,呢間spa係我book間酒店過少少,我諗3分鐘已經到,我同老公去到,佢地剛開門,佢見我地2個黎話可以assign間couple room俾我地而不另收費,咁當然好啦

最後我決定做個body scrpy+按摩,老公就做facial+按摩,首先我地選左鐘意既香薰,跟住就入房沖涼,佢地仲沖左d飲品俾我地,唔知係咩黎既,不過好好味喎

老公第1次做spa,佢覺得好新奇,沖完之後我就開始磨沙,老公就做facial,我覺得個磨沙就麻麻地,因為粒子比較粗,唔夠幼細,做起上黎有d痛,係HK咁好,老公就話個facial ok無咩特別,但係戲肉到啦,佢地既泰式按摩真係一流,舒服到唔知點形容,我不知不覺間就

左啦,我老公對佢地既技術簡直讚不絕口,真係讚到天上有地下無咁,睇黎佢已經愛上左做spa啦,haha

我瞓到師傅叫左我幾聲都唔知醒,我老公係隔離聽到我zzz到死豬咁,仲叫極都唔醒,佢話不知幾想笑喎,就咁就spa左3粒鐘,老公同我都意猶未盡呀

可惜我地得2日1夜係曼谷,仲有好多活動要做,就唯有走啦,埋單都係為起港幣6xx幾咋,如果係酒店做我諗起碼要2千蚊啦,不過我相信手勢一定更好....


沒有留言:

張貼留言