2006年4月10日 星期一

希臘蜜月之旅 - Athens (Part III)

好在係朝早睇古跡咋,咁先可以舒服咁欣賞,因為我地走既時候只係11點幾,但係d遊客已經絡繹不絕咁湧黎啦...之後導遊帶左我地去一個有好多露天餐廳同埋shopping既地方,係好出名既遊客區,不過我唔記得左個名啦...你睇下個叔叔係度賣冬甩幾得意

阿導遊話佢一family day就會同屋企人黎呢度hea,好舒服喎...我同老公都覺得幾好行,不過手信就無咩興趣買啦...最後導遊話補番琴晚無左既晚餐做今日個lunch,就帶左我地去呢度其中一間餐廳勒....有湯,有沙律有主菜,都算唔錯啦,一路食仲愈黎愈多人幫襯添



食完呢個午餐,我地就要離開希臘啦,雖然之前航機有延誤,雅典既酒店又比較差,不過so far我同老公都算對呢個package包既野滿意既,而且呢半天市內觀光好似私人講授咁,都幾貼身架

希望有機會再去其他小島啦....雖然希臘之旅已經完滿結束,不過我地既蜜月之旅仲有另一part架,就係曼谷啦

,因為回程既時候我地會係曼谷stay behind2日1夜!


 


沒有留言:

張貼留言