2007年2月7日 星期三

0207的晚餐 ~ 芝士焗奶油磨菇菠菜

不時出街食到好味既菜式都會諗下自己係屋企煮黎食,今日終於搵一味餸付諸實行,就係

芝士焗奶油磨菇菠菜:

咪就係和民其中一味人氣食品芝士焗菠菜同埋紅螞蟻既奶油菠菜混合版lor,和民宜家仲整左個加大版添...,我再加上蘑菇一齊焗...好味道呀...人地收成三十幾蚊,自制價十蚊有找呀...老公梗係讚不絕口啦,佢都係想我開心再努力d煮飯俾佢食~~

至於其他都係辣蒜煎雞翼,煎韭菜豬肉餃同埋梅菜蒸肉餅既簡單野


11 則留言:

  1. 嘩......你晚晚都咁多餸既 ,同埋你地好似好鍾意食芝士喎

    回覆刪除
  2. 阿yan,我覺得妳焗o野食的確係掂丫!

    回覆刪除
  3. 好正呀~~我又要食呀~~~個芝士焗菠菜點整咖? 教下我啦~~~

    回覆刪除
  4. 芝士焗簡直就超好味道啊~~~  口水 dee dee 帝....

    回覆刪除
  5. 可以教我芝士焗奶油磨菇菠菜點做...??

    回覆刪除
  6. 你真係好厲害!我見到都想食。 突然間有啲後悔未生BB之前,點解唔煮多啲飯 請問你煮一餐飯要幾耐?

    回覆刪除
  7. Joey媽: 邊度厲害呀 都係一般既家常便飯o者~~如果唔計買餸時間,通常一個鐘左右都可以開飯架啦...因為醃緊肉時又切下野,焗緊野時又可以同時炒下野咁...所以都唔算太耐既,而且煮得多就會快d架啦 iaoiao,七七:過獎啦,你地都試下呀~~ JK:焗野都係因為個焗爐掂咋 Thy:我要留飯盒麻,咪預多d份量lor ...係呀,我係芝士迷,老公亦好鐘意食芝士架 妙妙,Bear:其實都好易架咋 芝士焗奶油磨菇菠菜 材料:菠菜半斤、切片磨菇(細罐)、巴馬臣碎芝士、mozzarella碎芝士 奶油:麪粉一湯匙、水/雞湯半碗、淡忌廉3湯匙、鹽、糖 製法 1. 切好菠菜,淥一淥然後與磨菇略炒,盛起備用 2. 預熱焗爐 3.  一湯匙油加麪粉同煮,再加入水/雞湯半碗(想多d汁就加多d水),攪勻以免起粉粒 4. 加淡忌廉攪拌,放入少許鹽,糖煮一會 5. 加入菠菜及蘑菇略煮,放入焗盆 6. 撒上巴馬臣碎芝士及mozzarella碎芝士,焗至芝士呈金黃色即可  

    回覆刪除
  8.   我都係芝士迷呀..見到你依個咁有創意既 芝士焗菠菜同埋紅螞蟻既奶油菠菜混合版 真係流晒口水... 正呀..

    回覆刪除
  9. 嘩, 好多餸呀, 你幾多人食呀? 一個鍾攪掂, 好快手wor!

    回覆刪除
  10. 朱太:嘻嘻,係得我同老公2個人架咋...不過我會留飯盒,所以可以當係4人份量lor...你唔好見咁多餸,好多都係半制成品,所以唔使整咁耐lor

    回覆刪除