2007年2月23日 星期五

初六的聚會

老公今日請左病假,我因為公司有野趕,所以無可奈何之下都要番工...陪唔到老公休息添~~

老公睇左醫生休息左一日,精神好好多啦...佢約左班舊同事食晚飯都依然可以赴約,而我就約左師兄C及同學V(我係佢地既媒人啊)上黎打Wii見下面~~

哈哈,又多2位加入我個Mii廣場啦...玩到9點覺得肚餓就去左老趙食野,食完再繼續打...玩到11點幾先走呀~~難得師兄C又再請我食飯,我真係太鐘意d師兄啦...佢地都好自發咁請我食野,真係太錫我呢個師妹啦~~

所以話呢,都係識多d師兄著數d...點解同輩既男性朋友唔會主動請我食飯既呢~~師弟就更加唔會啦,乘機屈我請就會

不過咁,我都請佢地飲左我個煲吳家靚湯(我見老公唔係幾舒服,所以放工之後買料煲老火湯...等佢今晚食完飯番黎有得飲)...今次係木瓜雞腳瘦肉湯,師兄C都話好味道...仲叫同學V飲多d,話木瓜補喎

除此之外,我仲派左利是俾佢地,希望好快就輪到佢地派啦...師兄C話佢竟然要收我封利是真係太唔應該啦...既然你咁講,我就祝你快d成家立室啦

 


沒有留言:

張貼留言