2007年2月21日 星期三

開工大吉

年初四要番工啦...之前睇專欄話初四9點左右係開工既吉時...咁都幾o岩我呢個只放到初三既打工仔...希望今年工作順順利利,希望人工可以步步高昇啦

可惜之前拜年太多,唔知幾時俾人傳染左d病菌...搞到我狂包雲吞,又瞓唔到...今日精神不振...仲要傳染埋俾老公一齊病...結果放工速速番屋企,係樓下買左d粥就當晚餐啦...希望我地快d好番啦


6 則留言:

  1. 希望你同你老公快快好返!!! 身體健壯啊~~

    回覆刪除
  2. 小心保重身體呀!

    回覆刪除
  3. 恭喜發財!祝你身體健康,步步高升,下半年造人成功! 今日有無見好返啲?

    回覆刪除
  4. Joey媽:我都祝你龍馬精神,Joey快高長大,聰明伶俐...你地一家三口開開心心 我今日好番d啦,不過都仲要包雲吞 jk,七七,little bunny:我會快d好番架啦
    ♠pRiNcEsS jAnIcE♠ :多謝~~

    回覆刪除