2007年2月17日 星期六

花市行大運

只是放了情人節一天假,可是立即就現眼報了...年廿八本是洗邋遢的日子,可是我卻要趕工,在放假前完成任務~~結果八時半才回到家,也就只好和老公出外簡單的吃點東西回家....

今日年廿九,在我開行turbo工作下,也還是遲了一點點才離開公司...今晚回99家吃飯,然後就和老公去行花市~~

從前每年老公也會和我到維園花市逛逛的,因為我的娘家在香港島麻~~還記得第一年拍拖行花市,在擠擁的人群中給公司同事撞破了我們的地下情

今年我們捨棄每年必到的維園花市,改到九龍花墟附近的花市...雖然係細好多,不過唔會好似維園迫到行唔到去d檔口咁...所以我覺得好行d

呢度好多中學生開既檔口,見到佢地咁年輕,頓時覺得自己真係老左好多...好多吹氣公仔賣,而且價錢都唔貴,不過咁大舊過左新年都唔知放邊,所以都係無買...年花都好靚,不過都係無買到...雖然空手而回,不過就當同老公行個新年大運~~

年三十就要補番同吳家大掃除啦~~


沒有留言:

張貼留言