2007年2月14日 星期三

他約我去廸士尼


上年9月左右,我買蒙牛而抽中左2張廸廸尼入場劵,有效期至到今年既4月4日,只可於平日入場...我同老公曾想於萬聖節或聖誕節時入場玩一玩,不過最後都無去到...最後老公話留番今年既情人節用,我覺得呢個提議都唔錯,所以就鐵定左2月14日老公約我去廸士尼啦

果然如我倆既預期,香港既廸士尼真係好細...如果唔係要用好多時間排隊同不同既卡通人物合照,相信我地都幾難係樂園逗留8個鐘咁耐

廸士尼絕對適合有小朋友既一家大細去玩,所以我同老公都將內在既童真發揮晒出黎投入其中,我地只係玩左部份遊戲:

廸士尼鐵路:其實無咩野睇到

森林河流之旅:d動物係假既..不過都做得好逼真~~

小熊維尼歷險之旅:完全為小朋友而設,不過我覺得整得好靚

米奇幻想曲:呢個我幾鐘意呀...好好睇

巴斯光年星際歷險:呢個算幾得意,周圍射射下...仲有得計分~~我竟然比老公高分(不過我係亂射架喎)

飛越太空山:相信呢個都係最刺激既一個遊戲,我呢個對過山車有恐懼既都可以接受,老公當然覺得小兒科啦~~

雖然係咁,我都覺得值得一去...尤其是有老公係身邊呢


3 則留言:

  1. 你就好啦~~ 有得免費去玩~~~

    回覆刪除
  2. 咦,似乎好啱我地一家大細去喎。 不過我一定無你咁好彩,免費有得去。

    回覆刪除
  3. Joey媽:無錯,我覺得好o岩你地一家三口去呀...特別係Joey咁鐘意小熊維妮添~~我覺得你地應該買佢既全年通行證,唔同時節都可以入去同Joey影靚相 bear:我c9呀麻~~專等唔使錢先去

    回覆刪除