2007年2月11日 星期日

0210 ~ 9月靚太團年飯 之 金山海鮮酒家

原來對上一次我們一班9月新娘聚會已經係差不多半年前了,年近歲晚可以來個團年飯真開心

有朋友推介金山海鮮酒家,我便順便定為是次聚會吃飯的地方...長長的一條吳松街,我沒有特別的提示大家門牌號碼,大家卻很自然的就找到了...果然有緣相聚

食物果然美味,我們點了椒鹽鮮魷、焗魚腸、雪梨響螺湯、炒巨形蟶子、西蘭花炒班球同埋瑤柱琵琶豆腐,看見鄰桌美味的燒雞,乳鴿,吃得脆卜卜的瀨尿蝦,真係希望自己的胃口可以大一點...最後還有糖水送呢...每人不過$110,以這個價錢能吃到新鮮蟶子同斑球,真係好抵~~

(相片就要去我們大會攝影師勞太的blog看看啦)

由於酒家實在太旺場,我們又未傾夠...最後就轉戰我家再慢慢傾...點知一傾就傾到12點先意猶未盡地離開

我們簡直無所不談,與99的相處之道,生仔計劃,老公的習慣,工作的麻煩都一一談及~~

難得回歸香港的xx33當上了老闆娘,看來我們一班靚太搵日要上去踩下場先得...仲要結識下佢拍擋先得

(各位靚太,我老公問我點解大家既老公都無催你地番屋企喎??我話你地d老公出晒去玩,不過我老公唔信呀...佢話下次佢玩到12點都未番屋企,我唔准嬲佢喎,俾佢激死)


 


8 則留言:

  1. 我地搞到吳生怕咗我地,成日"哩"喺房唔敢出嚟,真係唔好意思喇,不如下次去bbq,咁我地唔駛畀人趕,想傾幾耐都得啦

    回覆刪除
  2. 好呀 bbq, 幾時?  新年吖! 我都好想來呀, 不過我兩個表弟剛病完, 困在家中, 佢地係咁"0爹"我老公去陪佢地玩, 仲要好可憐咁.  所以來不到啦!! 幾時再有 gathering, 團完年要同大家拜年架!!

    回覆刪除
  3. bbq,我啱喎 Yan,阿吳生今次已經無上次見面咁怕羞 ,不過佢叫你唔好嬲佢,好搞笑... ...

    回覆刪除
  4. yan: 最勁係個店員估到我地係姓殷7位law!!!           你應該答你老公, 我地d老公去哂滾, 你係咪想去滾ar???           我呢個大陸人真係要追返你地d blog呀, especially係你個"肉"照blog!

    回覆刪除
  5. xx33:如果我好似你咁答老公,佢就會懶得戚咁話"你睇你老公對你幾好,乖乖番屋企呀" JK:因為佢有次同同事去唱k唱到12點都未番,我打去話佢玩得咁夜都唔番屋企,下次唔俾佢出去玩 ...佢個次最後成點幾先番到黎,哄左我好耐我先唔嬲佢咋...所以今次佢咪咁講lor~~ jimjim:點解係"0爹"你老公唔係你既 ...咁今次你要做搞手啦,我提議bbq前要去xx33間舖試下靚衫先,我地有vip discount架 Thy:唔使唔好意思喎,吳生次次都係咁架啦...懶係怕醜咁,唔使理佢架

    回覆刪除
  6. 我啲表弟係咁, 好仲意我老公同我細妹的男朋友玩, 可能大家都係男仔. 有次family gathering 我細妹病左, 佢男友就不來join我們, 我表弟居然同佢男友講 "表姐係大人,  你唔使照顧佢, 你過來同我地一齊玩啦!" 比佢地激死!! 咁你地想大約咩日子 bbq 呀?

    回覆刪除
  7. jimjim:我諗3月左右啦...開始熱就唔o岩去bbq啦

    回覆刪除
  8. 哈哈哈,我老公成日都掉低我同班friend去玩(我都一樣掉低佢 )

    回覆刪除