2007年2月17日 星期六

"Haro"全盒

其實我一直都想物色一個水晶會旋轉的新年全盒,就好似娘家用開的那一個...可惜尋尋覓覓還是無緣找到...但是我又不喜歡紅噹噹的傳統全盒,所以吾居家品中一直也沒有全盒這個成員加入...如果各位找到水晶旋轉全盒,煩請通知

但係新年點都要放d糖果係屋企,所以唯有搵"Haro"頂硬上...其實我唔識呢個公仔,老公話佢係高達卡通片入面既一個角色 - Haro...按一按頭頂個制就會打開Haro雙耳,大家就可以抽糖果食架啦

今年我只係買左一包瑞士糖,因為老公係瑞士糖既超級fans,一包有5隻味架...而其他朱古力就係零食櫃入面既存貨...食晒佢唔好浪費

聽日就初一啦,我都仲未封好利事...即刻拎晒搜集番黎既利是封...老公見我慢手慢腳又幫手封埋一份,之後一人分一半,仲叫佢記好唔同面值既利是,唔係派錯左就唔好啦


7 則留言:

  1. 恭喜發財!祝吳家兩口子新一年家肥屋潤,工作順利,生番一個金豬BB! 我同我男朋友都好鍾意Haro,我曾買了幾款擺設、會郁的公仔和鎖匙扣給他,不過呢款因為太佔地方,我忍手冇買到呀!好可愛的呢!

    回覆刪除
  2. Sher:我都祝你今年豬籠入水 ,老細唔會好似豬咁蠢 ...當然就係開d同高高拉埋天窗啦 原來我串左錯Haro個名呀,等我改番佢先

    回覆刪除
  3. 噢,打錯字添...係"快d同高高拉埋天窗"~~

    回覆刪除
  4. 我都有一個halo呀~~ 不過我用黎裝d雜物咋~~係喎~點解我諗唔到用黎做全盒呢?   恭喜發財!!祝你事事如意!! 身體健康!!

    回覆刪除
  5. 新年快樂!!祝你地快d生返隻肥肥白白既金豬仔!!

    回覆刪除
  6. Ada Sumomo :成你貴言 bear:我無全盒麻...咪搵haro頂住當lor,都唔係一心諗住咁用既~~

    回覆刪除
  7. 我都唔鍾意紅o當o當o既傳統全盒,所以我個全盒都同一般人o既唔同,最緊要自己鍾意呀!

    回覆刪除