2007年2月25日 星期日

《翩翩喜歡你》

《翩翩喜歡你》係部韓國戲,女主角係文根英(之前睇過佢部"吾妻十六歲"都幾好睇架),琴晚係有線電影台播,我就同老公一齊睇~~

今次呢套戲係講學跳拉丁舞既,我除左鐘意睇愛情小品之外,真係幾鐘意有跳舞成份既電影架...好似"芝加哥","談談情‧跳跳舞".....

而呢套仲要係跳舞+愛情喎,雖然故事唔多唔少都有d老土架啦...不過我又覺得幾好睇

曾經都同老公試過學跳拉丁舞,可惜老公無咩天份,搞到我無個好拍擋一齊跳...如果唔係,或者我都應該跳得唔錯架


2 則留言:

  1. 我都好想學呀, 但都冇partner, 點跳喎!

    回覆刪除
  2. 係啦,如果老公跳得叻就好啦~~

    回覆刪除