2007年2月12日 星期一

0211 ~ 吳家美食遊戲日

0211節目豐富,我今日本來係有3場節目要出席既:分別係自己CP舊同事聚會、老公教友上黎吳家開派對以及晚上情人節頭炮節目《翻生侏羅館》...不過有幾位舊同事因為要與家人吃團年飯,所以最後被迫除消(老公又估中左我個約會臨門一腳會撻Q,激氣)

不過咁樣我就唔使趕場趕得咁辛苦勒~~

1點鐘,各教友浩浩蕩蕩操上吳家...數一數唔包我地兩公婆都有十幾人

教會頭目梁生技癢,徵用左吳太既廚房煮左餐海鮮午宴:上湯炒膏蟹伊麪底、豉汁蒸鮑魚仔、白灼蝦,另外仲有半隻白切雞,一斤燒肉同埋一大兜蕃茄炒蛋...無加入廚房部既教友們就玩唔同既遊戲,一邊玩board game,一邊打Wii...我同老公都忙住照顧大家,一個教點用部機,一個教board game規則但係又俾廚房部問工具同調味料係邊...好似穿梭機咁不斷係屋頭屋尾來回...所以咁豐富既海鮮午宴都無影幾幅相呢

食完美味既海鮮午宴,大家就開始熟習各個遊戲既玩法...成個下午都充滿各人鏗鏘既笑聲...其間有新教友報到,亦有教友要提早離開,不過人數依然維持係2位數

晚上又係另一重頭美食 ~ 盆菜宴

唔好以為佢係普通大x樂或者美x既盆菜,實情係由沙頭角送黎架...咁遠都送之唔係因為佢好好生意,好多食物架:蝦、燒鵝、西蘭花、生菜、髮才、魚柳、冬菇、枝竹、芋頭、雞...數之不盡...好在叫盤細既,十個人o岩o岩食得晒呀...我一向對盆菜麻麻地,因為將唔同味既野擺埋一齊變左一樣味,我就唔覺得係美食黎既,不過呢個係我食過既盆菜之中最好味既一個啦...而且一齊食好有新年feel

食完休息傾下計,回回氣...之後就黎各pair既Wii sport激戰..真係好精彩...特別係打BOXING,見住衛生一邊打一邊流汗真係好搞笑...就算旁觀都笑到喉嚨痛...經此一役,已經令到教友們紛紛問價,話要買番部係屋企玩喎~~

玩到9點都係時候散啦,因為我同老公仲要去睇10點場既《翻生侏羅館》

 


2 則留言:

  1. 「老公又估中左我個約會臨門一腳會撻Q,激氣 」 我唔算罪魁禍首卦? 我都覺得好可惜呢~~~ 希望可以快啲見到你啦。自從開始睇你既blog之後,同你好似拉近左好多距離咁,所以都好掛住你呀!

    回覆刪除
  2. Joey媽:傻啦,都係因為大家太忙既關係... 之不過因為我既朋友多數都要好早約定聚會日子,好少即興,但係往往因為咁又好易要改期...相反我老公既朋友聚會好少好似我班朋友咁一早約好,之不過約得急但係又無人會放飛機喎,所以我次次一早約好左既聚會,老公都會估我最後要除消或者改期lor~~ 係呀,睇blog可以知道對方生活如何,就算唔見都唔會咩都唔知 ...雖然我只係見過Joey一次,不過我都覺得自己睇住佢成長咁架~~

    回覆刪除