2007年2月8日 星期四

娘家團年飯 ~ 鍾菜

今日係娘家既團年飯,媽媽話去CWB時代廣場既"鍾菜"食~~

呢度裝修都唔錯呀,仲見到佢個開放式廚房...我地係個海鮮套餐同鐘心一人餐兩樣之中猶豫不決,最後我地叫左7個鐘心一人餐,仲開左枝紅酒

蜜糖豬頸肉:食緊個翅時上,擺左好耐所以凍晒

火瞳雞燉翅:呢個唔錯,翅既份量亦算多

鮑魚花膠:唔熱,好似擺左好耐..而且份量太少

香草羊鞍:又係唔熱,份量亦係好細

薑米魚蓉粥:呢個夠熱,味道ok

杏仁茶/朱古力蛋糕:我要杏仁茶,好唔錯喎,幾香滑..老公要左蛋糕,不過佢話麻麻

果汁/紅酒/白酒一杯:果汁正常,紅酒超細杯,所以要開一枝黎飲

呢個1人餐特價左都要每位$198,好似唔係太值,份量少又唔夠熱...係個翅比較好,其他都係一般咋不過見到何文匯博士都黎食喎~~

而我就俾左隻"穿prada的惡魔"DVD俾媽咪叫佢番屋企睇(隻DVD係抽中架)...而2位成日窒我既細妹今日都竟然讚我個新髮型,好開心呢


3 則留言:

  1. 唔計啲野熱唔熱,其實佢都唔算貴,淨係個火瞳翅都唔止呢個價錢啦 ,我之前同屋企人去陶源食個半份6人份量既火瞳翅都要千二蚊架,除返開淨係個翅都要每人$200,所以佢唔算貴架喇,不過啲食物唔熱就差少少喇

    回覆刪除
  2. 嘩, 佢d野咁多都唔夠熱, 似乎控制得唔好喎, 差d差d

    回覆刪除