2007年2月20日 星期二

0220的午餐 ~ 媽媽的賀年菜「發財豬手」


年初二就輪到番娘家拜年,仲約左舅父、三伯父一家四口一齊去飲茶...之後上左娘家屋企坐左一陣,大家就出發去我屋企啦...因為大家想玩Wii呀麻

勁呀,爸爸媽媽都玩得好開心...連好固板既舅父都肯玩保齡,佢地三個玩保齡好勁呀...仲叻過我地三姊妹,真係百思不得其解我老公話佢地個年代最興就係玩保齡,所以玩得咁好喎...而我幫爸爸媽媽整既Mii樣,連佢地都話似,兩個細妹都話好似呀...不過我都係覺得爸爸個Mii似d,一睇到爸爸個Mii就想笑...除左玩Wii,老公之前買落既board game都大派用場...大家都話好玩添

玩下玩下...成凌晨一點鐘先肯走呀~~所以今朝既午餐繼續係煎年糕同蘿蔔糕,不過加多味媽媽琴日拎俾我既招牌賀年菜 ~「發財豬手」,真係得新年先有得食架,好好味呢


1 則留言: