2007年2月17日 星期六

0217的晚餐 ~ 步步高升

今日年三十係吳家大掃除既日子...我一早去左做facial,為自己洗邋遢...之後買左KFC番屋企同老公當午餐就開工為吳家沖涼~~5小時後,吳家終於煥然一新,不過我同老公就成身都係塵,輪到我地要去洗白白啦~~

辛勞左一日..出街相信都俾食團年飯既人逼爆晒d食肆,所以最後決定簡單煎d年糕同蘿蔔糕,加多碟黃金雞塊就當係今晚既晚餐勒...雖然年三十晚食呢d好似唔夠豐富,不過寓意「步步高升」都幾好呀

我將d年糕塗滿蛋汁去煎架,老公話d年糕煙煙 un un好好食喎

吳家廚房煎完呢兩碟糕都要年晚收爐啦,我諗最快都要初三先啟市

恭祝大家新年快樂、心想事成、身體健康、豬籠入水

豬年再見


3 則留言: