2007年2月27日 星期二

0227的晚餐 ~ 油豆腐粉絲湯

由新年至今,已經好多日無正式煮過晚餐啦...雖然今日要OT,自己又攰攰地...不過一諗起老公接近一個星期無飯盒帶番工,雪櫃碟賀年菜仲未食晒...我就決定要煮飯勒~~

今日新登場既菜式係

油豆腐粉絲湯:見到朱太整我又學人整啦,我同老公都好鐘意食呢個餸架,又可以當湯飲,又有餸食,一舉兩得~~味道真係幾似係街食架喎

蒜茸白菜炒羊肉片:老公剛剛病愈,點都要煮碟菜俾佢食下...今次叫左老公摘菜,因為我想慳多d時間...有佢幫手點都會快d開飯~~

百花蜜煎雞翼:其實咪即係蜜糖煎雞翼lor,好好味呀~~


6 則留言:

  1. 有d水準呀,好吃吧.

    回覆刪除
  2. 你老公同你結婚後, 係咪身型日漸肥大呀???? 哈哈~ 咁好餸.... 實好開胃啦!!!!

    回覆刪除
  3. 七七:唔止佢,我都身型暴脹啦...唔知點解,我覺得多餸先開心架~~ martin di gesu:多謝讚賞

    回覆刪除
  4. 要OT,仲要返去煮飯,好辛苦呀!

    回覆刪除
  5. little bunny:係呀,都有少少辛苦架...不過點都無OT咁辛苦~~

    回覆刪除
  6. 油豆腐粉絲湯好好味道! 是的小時侯回億的味道!

    回覆刪除