2007年2月25日 星期日

ECONNA傳統 ~ 教授家拜年


呢個新年日日都有朋友上黎屋企拜年,後來又病左要係屋企休息,真係好想出去呼吸下其他地方既空氣~~

今日終於衝出吳家啦,直達火炭...之唔係每年一度去賀教授屋企拜年既日子lor

呢個係我地新亞書院ECONNA莊員既優良傳統,每一屆既莊員由大學一年級開始每逢新年就會上賀教授屋企團拜,好熱鬧架...我年年都出席架,就算我地既莊員結婚,個個都一定會請賀教授去飲架~~呢個傳統係我地個系只係得新亞將之薪火相傳...我班同學仔個個都係金融界忙人,平時都好難約出黎...唯獨呢個聚會,大家一定自動自覺預留一日上教授屋企拜年...今日真係好開心

已經放低晒既經濟理論,每年一到呢個聚會就要拎番出黎講下...好似每年都要溫一次書咁...個感覺真係好搞野架...不過又好開心喎,好似回到讀大學既日子~~教授都已經退左休啦,我地都大個啦...時間真係過得好快

今日仲聽到好多好消息,我地既莊員"猩猩王",佢太太有左3個月啦....恭喜恭喜,下年拜年時可以見到BB啦~~另外我地既"小白馬王子"今年11月會成家立室啦...我已經mark低左日子啦~~

11點開始飲茶,食下傾下,不經不覺又已經2點半...真係快樂不知時日過~~而sally姐同阿雪就上我屋企坐下,順便玩下部Wii...之後仲同佢地去左富田食晚飯黎個深情對話,我地真係好耐都無好好咁傾計啦...不得不說多句"我今日真係好開心~~"

而老公今日就約左佢班同事去唱K,再直落去食泰國野...一樣咁節目豐富~~


2 則留言:

  1. 原來blog 主係na人,我係uc人呀...05uc chem人 第一次打招呼~你好~

    回覆刪除
  2. 你好呀 05畢業實在太令人羨慕啦

    回覆刪除