2007年2月12日 星期一

《翻生侏羅館》(Night at the Museum)


呢期好旺呀,我又抽中左優先場戲票啦

今次係睇《翻生侏羅館》(Night at the Museum),係she.com迎接情人節既活動,好在係10點鐘開場,我地係屋企開完派對先去AMC都唔趕

因為係迎接情人節,所以每對情侶都送一枝玫瑰花...入場仲有一大袋爆谷,一人一枝汽水...好耐都無一邊睇戲一邊食爆谷啦,果然好feel d喎

一直都覺得呢套係賀歲片中必睇既,睇完之後都覺得無錯...不過就無我預期中咁好笑,可能我期望太高啦

建議大家降低少少expectation,咁我相信大家一定會覺得好好笑

(如果我之前做個間館會咁,其

實係驚唔係好笑lor)


6 則留言:

  1. 七七:如果中到六合彩頭獎就好啦~~

    回覆刪除
  2. 咁你就要俾心機諗下呢六個 number 啦!!!

    回覆刪除
  3. 之前睇過D預告片,好似幾得意,好好笑o甘

    回覆刪除
  4. SO LUCKY ! 不過套戲 我已經睇左 !

    回覆刪除
  5. ☆黃太~ 嘉芙☆ :你咁快就睇左啦~~ Little Bunny :都值得一睇架~~

    回覆刪除