2007年2月18日 星期日

初一拜年 之 鑽飾利是


大年初一梗係要番老爺99到拜年啦,我地俾左5位數既利是99呀,肉赤死我啦

今年99無俾利是我地喎,不過就俾左隻鑽石手鈪...於是今日就帶住呢隻鑽石手鈪去拜年啦~~99真係新潮啦,用鑽飾代利是...不過老公就無份分享啦

之後去左爺爺到拜年,唔知點解老爺掛住瞓覺唔去喎...之後再去姑丈屋企,食埋晚飯先番屋企...雖然結左婚,不過亦有長輩照舊派利是,今日都有10封收獲....當係幫補番少少咁啦

我老公同佢家姐一見面就互串,仲燒埋我個疊...好大聲同我老公講"你老婆都肥左好多喎"...你地互串唔好拉其他人落水呀麻...無啦啦話我肥,我好hurt架


4 則留言:

  1. 嘩! 好靚呀~~~ 咁咪仲開心個收利是, 你奶奶好有心思啊!!

    回覆刪除
  2. wa, 你99真係好潮聲好錫你wor, 開心死啦!!!!!!!!!!!!

    回覆刪除
  3. yan, 你99真好呀~ 又有你心~ 羨慕~ 我地年年都係現金5位數字, 另加美加探親團團費... 我99都冇回報比我地既...

    回覆刪除
  4. 魚露 :你咁咪好傷~~要俾5位數利是真係好肉痛架,不過就當買左隻鑽石手鈪俾自己,感覺好好多

    Ada Sumomo :係呀,我都覺得99幾錫我~~
     
    七七:99豪爽麻...俾我都唔捨得...haha
     

    回覆刪除