2007年2月4日 星期日

Red Steel


老公見隻Rabbids Party打爆左就忍唔住買隻新game番屋企...今日就買左好多人推介既Red Steel啦

呢隻係黑幫廝殺既遊戲,即係槍戰加刀劍...我試玩左一陣,對我黎講比較難玩,不過就好o岩男仔玩...佢既對戰好有war game feel,相信兩個男既對打會好刺激,不過我就麻麻勒

呢隻遊戲街價大約$380,老公係信和買左隻二手既就$300...老公見我無咩興趣就話等佢打爆左就trade番出去換過隻新既玩~~


2 則留言:

  1. 哈...你地就晚晚玩wii, 我同老公就晚晚玩online既ps3呀!!! 正呀~~~

    回覆刪除
  2. wii都有得online架...不過老公話遲d先set喎~ 宜家玩wii當做運動架啦

    回覆刪除