2007年11月7日 星期三

合家歡曼谷遊 ~ Apsara泰菜船河晚餐(泰菜篇) Day 2.7


8點鐘正式開船,雖然已經俾晒錢,不過我事前無睇過餐單架,只係知道食泰菜~今晚就係食呢幾道菜勒~

Menu

"Khong Waang Ruam Mit (Mixed Appetizers)"

Crispy Spring Roll with Spicy Mince Chicken

(老公好鐘意食呢個春卷)

Breaded Crab Claw with Sweet Chili Sauce

Crispy Sun-Dried Snow Fish

Roast Beef with Chili Lime Dressing

Spicy Shrimp Salad, Mint, Lemongrass

***

"Tom Yum Goong"

Spicy Tiger Prawn Soup, Mushrooms, Coriander, Lemongrass

(虎蝦超大隻,老公唔食仲俾埋我添~味道唔算辣反而酸味味,幾好味)

***

"Panang Gai Yad Sai Goong"

Chicken Breast Stuffed with Minced Shrimp in Red Curry

(宜家睇睇清楚先知雞內釀既原來係蝦,老公當時仲話得意食左好多,我諗佢都唔知入面個d原來係蝦肉)


"Pla Krapoeg Sam Roat"

Deep Fried Sea Bass with Sweet Chili Sauce

"Pad Brecceli Hoi Shell"

Wok Fried Brecceli with Scallop, Oyster Sauce

"Kao Saffron, Kao Herm Mall"

Saffron and Jasmine Rice

***

"Khaoom Wares Rum (Mixed Desserts)"

Mango Sticky Rice, Coconut Mike

(芒果好味道)

Water Chetnut in Tapiocca, Coconut Cream

(呢個都幾特別,入面既一粒粒好有咬口呢)

Assorted Thai Seasonal Fruit

我地6個人每樣菜都上左2大碟(除左個湯,飯同埋甜品係逐位上),真係食唔晒呀~~雖然味道唔錯,不過真係淨左好多,覺得好浪費添~

上頭盤前黎左碟好奇怪既前菜,初初仲以為係頭盤添,心諗唔係咁樣呀,好在原來係餐前nut~~呢個晚餐原來無包飲品,所以我地就叫左下面幾杯野飲勒,由於每杯閒閒地都要百幾匹,所以都諗左好耐呢~(點知原來餐後都有杯餐茶架,早知就唔叫啦)


西瓜汁


Pina Calonda


Long Island Iced Tea (老公話調得好好飲)


但係一日未點好飲品都唔會上菜喎,就係咁我地比其他檯遲左開始食~~阿媽就覺得點解d野上得俾人地遲,唔滿意黑晒面~~但係我覺得有咩所謂呢,大家都坐係同一隻船,就算佢食得再快咪又係要等到拍岸先可以走,而且呢d環境食fine dinner係慢慢食架啦,都唔明點解唔好好enjoy下~~


雖然屋企人好似無我咁欣賞呢餐船河晚餐,但係阿爸都話價錢同食物服務成正比,咁我都開心d,起碼佢地無嫌貴呀~~


計我話Apsara既船河晚餐比較適合情侶或夫妻黎談心牚檯腳,環境好浪漫架一家人黎食唔係唔得,不過有人唔識得欣賞就徒左少少啦~


4 則留言:

  1. 哇!救命呀!好想食呀!
    [版主回覆11/07/2007 20:19:00]咁快d去泰國玩番轉啦~

    回覆刪除
  2. 食物睇落又幾正喎!
    [版主回覆11/07/2007 20:19:00]食物都唔錯架~

    回覆刪除
  3. 我好掛住冬蔭公 又好掛住泰國的大蝦... ...
    [版主回覆11/07/2007 22:42:00]我係泰國機場買左包冬蔭公湯包呀,你有無呀?

    回覆刪除
  4. 都幾吸引喎
    [版主回覆11/08/2007 00:05:00]係呀,真係唔錯架~

    回覆刪除