2007年11月11日 星期日

合家歡曼谷遊 ~ Eattion VS Mango Tree Day 4.1


3點幾就去到機場啦,好在可以早d check in~~跟住就係去搞退稅啦,都退到七百幾匹架...因為未食晏,我地就搵餐廳食野啦....本來想試Mango Tree既,不過又唔肯定係咪係禁區內,所以最後去左間叫Eattion既食住d野先~~


呢間Eattion d野唔算貴,不過碟頭好細,個碟泰式炒河都唔知有無3啖河粉~~最估唔到反而係佢個公司三文治幾好味~~


跟住入閘啦,為左用埋手上既泰銖,我地就再買左d芒果乾,冬蔭公湯包~~最後終於俾我地見到Mango Tree啦,旅遊書話係港人必食喎~~


其實都係一間cafe仔,蝦餅同魚蛋麪味道都唔錯,價錢亦相宜...總算叫試左啦


食完都係時間要上機lu~~上機前見到白花油王子呀,顏生佢就係我同老公前面咋,真人好黑呢~~佢同個女人一齊喎,不過佢就去坐頭等,個女人去左坐經濟位咋~~


今次既飛機餐就無咁出色啦,事關輪到我地時只係得番魚飯咋...不過我同空姐講老公真係唔食魚,可唔可以俾其他野佢食呀....結果老公竟然~竟然~可以食牛扒闊麪,我諗應該係商務位既餐啦,因為連個餐具都唔係用錫紙盆架...早知我都話唔食魚啦~~


返到屋企成12點幾呢...第2日仲要番工呀....呢個合家歡曼谷遊就圓滿結束勒~~


期待下一次既旅程 


2 則留言:

  1. 哈哈~~通常去到中段既時候已經無哂choice架喇~~ 於是,我地就會去撲d entree俾passenger,business class 多數都會有多既,但係唔好以為一定會有~~盡可能的話,都會offer俾你地既~~
    [版主回覆11/12/2007 22:45:00]原來係咁既~~

    回覆刪除
  2. 真係快啦,四日真快過,尤其係放假!
    [版主回覆11/12/2007 22:45:00]係呀,快樂不知時日過麻~

    回覆刪除