2007年11月6日 星期二

合家歡曼谷遊 ~ Moon Bar@Banyan Tree Day 2.5


今晚既活動係我特別預訂既船河晚餐~~主辦單位就係有名既Banyan Tree酒店勒


由於我唔知點樣去上船地點,好在另一個方法係去Banyan Tree坐佢架shuttle bus~~所以我地按摩完之後就坐的士去勒~~唔知點解次次我地截的士都無阿爸咁順利,第一架唔肯用meter,第二架又話唔識路....仲要等左一陣先有車經過,所以比阿爸佢地遲左好多先到Banyan Tree呢~~


我地早左去到,於是我同櫃檯查詢,佢話今日星期日無咁塞車所以架車會遲d先到,叫我地係lobby坐底等下~~但係仲有差唔多一個鐘,於是我就問佢可唔可以就咁上去佢地既Moon Bar影下相(唔幫襯喎),佢話無問題...於是我地就上61頂樓勒~~


電梯只係去到59樓再上先係天台既Vertigo餐廳同Moon Bar,不過老公因為係短褲涼鞋既關係所以唔入得,佢地借左條西褲同皮鞋俾老公換呀...著左好老土呢


居高臨下正值黃昏時間,不過天色陰沉左d,但係景色都ok喎~~佢地好好笑容,我地上黎運吉都無對我地白鴿眼...可能時間尚早,所以唔係好多人咋~~


大家就算無打算幫襯,經過既話都不妨上黎影下靚相呀~~


 


2 則留言:

  1. 好高喎!夜景好靚哩!如果o係o度食o野,都好正喎!
    [版主回覆11/07/2007 20:23:00]我諗係度食野都唔錯~~不過第3日既state tower夜景仲靚仲高呀~

    回覆刪除
  2. 個景真係好靚呀..........
    做咩唔幫你老公影返張相,畀我地笑吓呀嗎........
    [版主回覆11/08/2007 22:48:00]咁老土,佢梗係唔肯俾我影啦~~

    回覆刪除