2007年11月8日 星期四

合家歡曼谷遊 ~ Leyana Spa (Treatment篇) Day 3.1


Leyana Spa website已經詳列了不少treatment,我一早已經send左俾細妹佢地睇,所以已經預先同Leyana Spa講定各人既選擇~~


不過因為琴日突然去左做磨沙,所以大家都想轉treatment~~但係由於佢地已經準備左材料,所以就話唔轉得,但係講講下最後都俾我地轉,我地都盡量夾番佢地準備左既野,所以我地最後做既package同網上面寫既係有d出入架~~


我同老公最後選左需時3小時既Ultimate Relating Half Day Spa Package (半價左之後每人大約HK$570),treatments房好靚喎,雖然只係普通浴缸,但係都裝飾得好靚,雖然其間都係用另一邊個花灑企缸沖身,不過完晒個spa之後,我都忍唔住用左黎浸浴,而呢個package就包括~


Footbath:坐係花園幫我地做左footbath先入房~


Herbal Stream:呢個好搞笑,係坐係個蒙古包入面做stream (見唔見到幅相呀),有種香味架,不過我唔知係咩黎既按摩師話蒸15分鐘,不過我頂唔住呀,早左幾分鐘就出左個蒙古包勒,因為真係好熱呀~~


Body Scrub:老公琴日無做scrub,所以佢照原定既選擇做左Coconut body scrub,不過d scrub係黃色唔係白色架喎~~而我就改左做Herbal milk pouchbody wrap,首先會用個草球按一按全身,跟住就會用herbal milk塗均全身再用保鮮紙包到實一實….按摩師話要包20分鐘叫我瞓一陣,但係包住晒好焗呀,我個鼻頭不斷有汗珠滲出,但係又抹唔到喎,所以一d都瞓唔到呀~~老公見我包到成個木乃伊咁仲覺得好好笑添~~按摩師番黎見到我出晒汗仲問我係咪好熱添~~


Massage:我地都選左Leyana warm oil massage,職員介紹時話呢個massage既特別之處係用指壓方式喎, 按摩師手勢唔錯,好舒服呢~~


Facial:雖然我唔知呢個facial有咩效用,不過都幾舒服~~


Refreshment:做完晒就去左個玻璃房,望住佢個花園食西瓜同杏仁豆腐,仲有香茶飲,超爽~~


除左阿爸覺得兩日既按摩都差唔多之外,屋企人一致認為Leyana Spa各方面都比琴日個間優勝,半價後大家都覺得好抵~~仲有篤篤車番我地去MRT Thong Lo站添~~ 


4 則留言:

  1. 嘩! 好羡慕呀! 你成鬼日有旅行去! 
    [版主回覆11/08/2007 22:36:00]你公司o岩o岩先請左你去首爾旅行咋喎,我仲羨慕啦~

    回覆刪除
  2. 我好怕做steam,我會覺得呼吸困難~~ 華欣個spa都有 free steam,我都無做~~
    [版主回覆11/08/2007 22:38:00]我同老公做steam都ok架,屋企個企缸都有steam既function,我地都有用架~~不過就唔做得太耐lor~

    回覆刪除
  3. 妳一家人都好厲害, 日日不停做spa, 連兩位男士都肯做 ; 不過我家男人就 ...massage仲頂得順, 但對做spa就超抗拒喇 , 佢覺得呢啲係女人嘢, 而且用塊布/被/保鮮紙個感覺好核突, 似包住死人喎
    [版主回覆11/08/2007 22:41:00]邊係日日呢,都係2次o者
    我阿爸都係鐘意做massage咋,不過我老公超貪靚咩都鐘意試...個日佢係咁話想做facial添呀~~

    回覆刪除
  4. haha, 你又steam 又wrap 真係好熱啊.....
    Leyana真係唔錯, 我老公都介紹左個朋友去, 都話正, hehe
    [版主回覆11/09/2007 22:05:00]係呀,真係熱死我呀~~
    睇黎你都介紹左唔少生意俾佢喎~~

    回覆刪除