2007年11月2日 星期五

合家歡曼谷遊 ~ 唐人街免費觀光復古電車遊 Day 1.5


其實我定第一晚去唐人街係另有目的架,就係想搭呢架觀光復古電車勒


呢個免費電車遊只係剛剛9月初先有既服務,仲只係星期六、日先有架咋,所以咪諗住今晚黎坐下lor~~旅遊書無資料,網上亦好少提及,等我將搵到既料同大家分享下啦~~


曼谷觀光復古電車
費用:免費 (遲d可能會收費)
營運時間:每週六、日11:00am~10:00pm。


路線分為紅線跟黃線兩條,2007年9月7日先行開通紅線,黃線將於10月下旬加入營運。不過我個日都唔覺眼有黃線,可能唔係呢頭搭


紅線起點位於火車總站華藍蓬(Hunlanphong)的對面路口,從市區可搭乘地鐵MRT到達Hun Lanphong 站Exit 2附近,行駛路線以中國城(Yaowarat)等老市區為主,沿途設有天華醫院、老噠叻、龍蓮寺、廣肇會館、金佛寺等五個站。 


我地係林真香買完手信就出去搵站頭勒,俾我地搵到第3站既站牌,上面有到站既時間,我地趕得切坐尾班車呢~~上車前同車上既職員confirm左最後係駛番去總站,咁我地就可以搭MRT走勒


沿路都有人用英文講解下d景點,算係唔錯呢~~



而將於10月下旬開通的黃線,起站則是大皇宮的玉佛寺,行經曼谷周圍的觀光景點,包括臥佛寺、皇家田,終站為Tha Chang碼頭。如果還有時間,可從碼頭搭船至Tha Tien碼頭,換船到對岸的鄭王廟(Wat Arun),或一路下行到Saphan Taksin碼頭,便可銜接上BTS捷運。


我地行去MRT時過馬路,安全島上有呢d公仔牌就影左呢張咁搞野既相勒


1 則留言:

  1. 你地好搞笑,玩得好開心,第一晚已去了很多地方!
    [版主回覆11/02/2007 22:58:00]都係唐人街既範圍咋~

    回覆刪除