2007年11月8日 星期四

合家歡曼谷遊 ~ Leyana Spa (環境篇) Day 3.0


2007年10月29日 星期一


之前從舊同事的曼谷遊誌看到Leyana Spa覺得很吸引,加上其半價優惠延至10月底,便決定到這裡做Spa~~


我預先用email和那邊預約,因為可以有MRT Thong Lo站既free pick up service....可惜我早一星期預約也不能6人同時做treatment,想必是不夠房子了~~


因為父母只想做按摩,他們的treatment時間較短,所以他們就中午1時才開始,而我們4人就11點開始,唯有這樣分開兩輪啦,不過可以一齊做完~~


我們吃完早餐就出發了,搭MRT由Chit Lom站到Thong Lo站,於Exit 1出,於路口等待Leyana Spa的篤篤來接~~第一次於曼谷坐篤篤,高大的人想必一定坐得很辛苦了~~父母吃完早餐再回房休息小睡,我一早已經準備了地圖和交通資料給阿爸,醒目的爸爸當然很順利就到達了啦~~


雖然Leyana Spa外已經係馬路,不過圍牆內的環境卻截然不同,很有resort feel,感覺很舒服,未做treatment就已經覺得relax左,和昨天的7th Sense差太遠了吧~~


http://www.leyanaspa.com/


1 則留言:

  1. 完全唔覺出面係馬路~~
    我原本諗過o係曼谷做多次spa 不過老公又唔做,我又唔想佢等咁耐 如果佢肯做spa,我都會去leyana做個half day spa 有半價,好抵呀~~
    [版主回覆11/08/2007 22:43:00]係呀,入左去好似另一個世界咁架~~
    你老公連按摩都唔鐘意架,或者你試下同佢按摩多d等佢接受到,下次就帶佢出去試下按lor...唔鐘意做其他treatment都可以做下massage呀麻~

    回覆刪除