2007年11月17日 星期六

赤丸制麪所@德福廣場


今日老公短週,但我要返工啊~~所以老公就黎左接我放工,我地去左德福,佢地聖誕佈置用左廸士尼卡通電影人物,所以影左d相呢~~我最鐘意係毛毛啊,好可愛


之後同老公去左試赤丸制麪所...之前已經想試APM個間架啦,不過次次見到都排晒長龍,我地又好少去APM,所以一直都無機會試~~今日星期六12點幾唔係好多人,於是就入去試試啦~~


呢度出名食烏冬,當然要試試啦,我地叫左:


芝士豚肉烏冬:呢個係今個月既推廣,原價$37,宜家賣$30~~呢碗係老公食既,我試左少少,味道唔錯,老公話湯底夠濃~~


赤丸冷烏冬(大):大既$15,細既$10...烏冬都算幾煙韌,起碼唔會係即食貨式~~不過個冷汁就無咩特別~~


八爪魚丸($18):總共有5粒,味道普通咁啦~~


吉列牛肉薯餅($12):呢個薯餅唔錯喎...幾好味,加少少檯面既吉列汁更佳~~


赤丸既價錢都算大眾化,呢度只係$75,唔收加一呢~~呢個價錢食到呢個質素既烏冬都算唔錯呀,不過德福呢間就無壽司食~~


沒有留言:

張貼留言